Obchodní podmínky

Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) provozovatele Romana Konrádová se sídlem podnikání na adrese Klikatá 778/18, 158 00 Praha, indentifikačním číslem 71676619, zapsané v živnostenském rejstříku vedeném u Obecního živnostenského úřadu Prahy 13 (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího.

Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.napomezi.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).

Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit služby od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání služeb v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.

Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce.

Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

 

Služby a ceny

Kompletní informace o cenách, službách, lektorech, workshopech a aktualitách jsou uvedeny na webových stránkách www.napomezi.cz.

 

Nákup služeb – rezervace lekcí, storno

Jednotlivé lekce lze objednat přes on-line rezervační systém uvedený na webových stránkách provozovatele, telefonicky, emailem či osobní rezervací přímo u prodávajícího.

Po vytvoření a zaslání objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o objednávce na e-mailovou adresu uvedenou kupujícím. Smlouva je uzavřena zasláním potvrzení prodávajícího o zaplacení služby kupujícím.

Všechny objednávky přijaté prodávajícím jsou závazné do jejich zrušení. Kupující může zrušit objednávku prostřednictvím rezervačního systému.

 

Storno podmínky

Otevřené lekce

0% ceny – při zrušení/přesunu lekce více než 12 hodin před jejím začátkem.

100% ceny výuky – při zrušení/přesunu v době kratší, než 12 hodin, případně při nedostavení se na lekci

Individuální lekce

0% ceny – při zrušení/přesunu lekce více než 24 hodin před jejím začátkem.

100% ceny – při zrušení/přesunu v době kratší než 24 hodin, dále při nedostavení se.

Ostatní akce

(workshopy, kurzy a další vzdělávací programy)

0% z ceny akce – rezervace zrušena více než 14 dní před začátkem plánované akce.

50% z ceny akce – rezervace zrušena méně než 14 dní před začátkem plánované akce.

100% z ceny akce – rezervace zrušena méně než 7 dní před začátkem plánované akce.

 

Pronájem prostor

50% z ceny pronájmu – při zrušení rezervace méně než 30 dní před konáním akce

Skupinové otevřené lekce podléhají těmto pravidlům:

  1. a) Rezervace služeb provádí výhradně registrovaný uživatel přes on-line rezervační systém na webu www.napomezi.cz
  2. b) V případě, že nebude na lekci přihlášený minimální počet 3 osob, může být zrušena.

Pronájem prostor podléhá těmto pravidlům:

Úhrada zálohy 50% z ceny pronájmu spolu s rezervací konkrétního termínu. Doplacení zbývající částky v týdnu před konáním akce.

Při zrušení rezervace méně než 30 dnů před konáním akce je záloha nevratná.

Uživatelský účet

Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání služeb (dále jen „uživatelský účet“).

Při registraci na webové stránce a při objednávání služeb je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání služeb jsou prodávajícím považovány za správné.

Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).

Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

S osobními údaji vloženými do zákaznického účtu nakládá prodávající v souladu s prohlášením o ochraně osobních údajů, jehož text je k dispozici na webových stránkách.

 

Uzavření kupní smlouvy

Je-li objednávka řádně vyplněna – to znamená, že internetový formulář obsahuje veškeré požadované údaje – a je odeslána prodávajícímu, pak bude na e-mailovou adresu kupujícího, uvedenou v objednávce, zaslán e-mail s potvrzením o obdržení objednávky.

V případě, že v tomto potvrzení kupující nalezne jakékoli nesrovnalosti, má povinnost bez prodlení kontaktovat provozovatele e-mailem: prostor@napomezi.cz

Nestane-li se tak, jsou údaje v potvrzení o obdržení objednávky považovány za správně vyplněné a budou jako závazné uvedeny v přijetí objednávky.

Objednávka odeslaná kupujícím se považuje za nepřijatou a odmítnutou ze strany prodávajícího, jestliže prodávající následně vyrozumí kupujícího, že objednávku nepřijímá či odmítá, objednané zboží není možno dodat, nebo v případě, že prodávající nepotvrdí kupujícímu přijetí objednávky do 10 dní.

Objednávka odeslaná kupujícím je návrhem na uzavření kupní smlouvy. Zasláním e-mailu o přijetí objednávky ze strany prodávajícího je kupní smlouva uzavřena, přičemž nedílnou součástí smlouvy jsou i tyto Obchodní podmínky (dále též „přijatá objednávka“).

Práva a povinnosti stran výslovně neupravené v přijaté objednávce se řídí těmito Obchodními podmínkami. V případě, že přijatá objednávka upravuje práva a povinnosti odlišně od těchto Obchodních podmínek, má úprava obsažená v přijaté objednávce přednost před těmito Obchodními podmínkami.

Uzavřenou kupní smlouvu lze měnit pouze se souhlasem obou stran písemnou formou, a to především e-mailem.

Stane-li se plnění prodávajícího nemožným ve smyslu ust. §575 a násl. Občanského zákoníku (jedná-li se o spotřebitele), resp. ust. § 352 a násl. Obchodního zákoníku (není-li kupující spotřebitelem), je prodávající o tom povinen bezodkladně vyrozumět kupujícího. Kupující má právo od smlouvy odstoupit za podmínek ust. § 352 Obchodního zákoníku (spotřebitel dle ust. § 575 a § 576 Občanského zákoníku).

 

Cena služeb, platební podmínky

Cena služeb se řídí platným ceníkem na webových stránkách www.napomezi.cz a je zároveň vždy zobrazena u možnosti nákupu produktu (služby). Kupující je oprávněn služby čerpat zásadně až po úplném uhrazení kupní ceny, není-li dohodnuto jinak. Cenu služeb a případné náklady spojené s dodáním služeb dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

  1. a) platba převodem – na účet prodávajícího
  2. b) v hotovosti v provozovně prodávajícího

 

Odesláním objednávky prodávajícímu kupující vyjadřuje souhlas s cenami za služby.

V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu služeb společně s uvedením variabilního symbolu platby, pokud je uveden. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

 

Čerpání služeb

Kupující začíná čerpat služby po úplném uhrazení jejich ceny a v termínu stanoveném při jejich koupi anebo v termínu, na kterém se dohodne s prodávajícím.

Podmínky využívání zakoupených balíčků lekcí

Balíčky lekcí mají omezenou platnost. Délka platnosti je dána typem balíčku a nelze ji prodloužit. Začátek platnosti balíčku je daný datem zakoupení. Balíček platí pouze pro jednoho klienta a nelze ho použít naráz více lidmi.

 

Odstoupení od smlouvy

Kupující je oprávněn svou objednávku zrušit. Odstoupení od kupní smlouvy je kupující povinen doručit prodávajícímu na jeho emailovou adresu před zahájením čerpání služeb, jinak jeho právo odstoupit od smlouvy zaniká.

Pokud již kupující prodávajícímu uhradil zálohovou částku za objednané služby, tato při odstoupení od smlouvy propadá prodávajícímu ve výši 100%. Ostatní případy se řídí podmínkami storna, které jsou součástí všeobecných obchodních podmínek.

Prodávající má právo odmítnout objednávku kupujícího nebo její část před přijetím objednávky zejména v těchto případech:
– prodávající nemůže službu momentálně poskytnout
– cena za služby se výrazným způsobem změnila nebo byla chybně stanovena

V případě, že tato situace nastane, kupující bude informován emailem nebo telefonicky, případně se lze domluvit na dalším postupu (náhrada objednaných služeb jinými, zrušení objednávky). V případě, že služba nemá náhradu, bude objednávka (nebo její část) pouze odmítnuta.

Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy emailem doručeným na emailovou adresu kupujícího uvedenou v objednávce, neuhradil-li kupující řádně a včas kupní cenu služeb. Případný nárok na náhradu škody, či smluvní pokutu tím není dotčen.

 

Reklamace

Pokud by se vám zdálo, že služby, které od prodávajícího dostáváte objektivně neodpovídají standardům, můžete uplatnit reklamaci na emailu prostor@napomezi.cz nebo na adrese provozovny. V reklamaci uveďte vaše identifikační údaje, co a proč reklamujete, kdy jste službu zakoupili a jak si přejete reklamaci vyřídit. Pokud vadu půjde odstranit, můžete žádat nápravu nebo přiměřenou slevu z ceny.

Prodávající o reklamaci rozhodne bez zbytečného odkladu a vyřídí ji do 30 dnů. Po vyřízení vám vydá reklamační protokol o tom, jak reklamaci vyřídil. Ten vám pošle na email uvedený při registraci. Služby prodávajícího nelze reklamovat jen z důvodu, že služba nenaplnila subjektivní očekávání kupujícího. Zároveň nelze reklamovat výsledek služby, pouze službu samotnou.

 

Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies

Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se službami prodávajícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.

Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

 

Souhlas s pořízením a použitím fotografií osoby

Kupující souhlasí s tím, aby prodávající pořídil pro účely Prostoru Na Pomezí fotografie osoby kupujícího. Dále souhlasí s užitím pořízených fotografií, ať už v podobě hmotné či digitalizované (nehmotné) pro veškeré propagační materiály Prostoru Na Pomezí, jak v tištěné, tak v elektronické podobě (např. webové stránky, FB, IG, tiskoviny apod.).

Kupující dále souhlasí s tím, že fotografie může být změněna, použita jako součást díla souborného nebo může být použita pouze její část.

Kupující prohlašuje, že výše uvedenému textu plně rozumí a stvrzuje ho svým jednorázovým nákupem, popřípadě registrací na webových stránkách www.napomezi.cz

 

Závěrečná ustanovení

Tyto Obchodní podmínky jsou účinné ode dne 1. 4. 2025.

Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právním řádem České republiky.

Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotografií, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu prodávajícího.

Obchodní podmínky jsou závazné pro obě strany smlouvy, a to vždy v rozsahu a znění, které je uvedeno na internetových stránkách www.napomezi.cz a je účinné ke dni odeslání elektronické objednávky.

Kupující se zavazuje, že při návštěvě lekcí, workshopů či školení, bude respektovat pravidla obsažená v Provozním řádu.